We are the dreaming people.

nu är det jul igen!
haha, vi var i täbban idag och köpte lite julkappar, mest på BR. vi köpte till albin och så köpte jag till isak & noel. jag ska åka till vasastan nästa vecka och hälsa på. så isak får sin födelsedagspresent & julklapp i ett. lilla isak. ♥

efter shoppingen, gick vi och shoppade mera. på ica. det slutgiltiga resultatet blev nobelmiddag framför idol. haha, madde tog asmycket mat. men vafan. det var vi värda. speciellt efter allt vi gjort idag ;)

och så köpte jag världens gulligaste "kostym" till isaks lillebror noel. svart sammet och slips. perfekt nyårsdress! :)

vi skriver julkort och slår in julkappar, och snart är det finalen i idol. sen blir det väl film och så plockar vi fram våra chipspåsar. ja, vi köpte alla en varsin. vi kunde inte enas om en och samma smak.

gud vad skönt att inte plugga idag. orkar inte. jag och madde gick och la oss kl.03 igår. och gick upp 12.30 idag. så vi har varit rätt sega hela dagen. men imorgon då jävlar i min lilla låda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0