Whatever happened to Trick or Treating?

jag har fått en sambo idag. madde heter hon. vi har varit vänner i 16 år. träffades i hällevik, småland år 1994. vi började som brevvänner, och här är vi idag. sambos. nästa år funderar vi på att flytta till göteborg. vi ska även göra kompistatueringar. well, kind of. vi pratade om tatueringar, och både utbrast att vi ville göra hjärtan bakom örat. så vi ska göra de tillsammans. det står för flera saker. våra hjärtan och kompisar. :)

madde hänger i v-rummet och jag ska göra mitt plugg-magi. kolla på skräckfilm och plugga. sjuktbra kombo!

trick 'r treat.


Kommentarer
Postat av: ellen

Ska ni flytta till GBG så ska jag flytta med. Vi behöver en 4:a!

2010-12-10 @ 12:38:41
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0