Can you See us?

vad skönt det är att vara hemma. vad skönt det var att pappa kom och körde hem mig med bilen. vad skönt att få sova i min egen säng i natt. vad skönt att få stänga in sig i sitt eget rum och inte ta hänsyn till någon annan.

vilken lättnad det är att vara frisk nu. är fortfarande rätt seg. åt en grillad kycklingvinge till lunch/middag idag och några popcorn nu på kvällen och jag är tvärmätt. mina psykologer ringde och kollade vart jag hade tagit vägen idag eftersom jag inte var med på mötet, (även fast jag skickade sms!) de berättade lite om dagens träff och nästa veckas läxa. jag är så ledsen! jag som så gärna ville gå dit. nu måste jag vänta en vecka till!!!!! :(

ska lägga mig i sängen och kolla på GW. jag är helt kär i serien.
jennifer love hewitt är alltid så fin och jag som älskar spöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0