'cause you had a good girl, that’s a keeper, k-k-k-keeper. you had a good girl but didn't know how to treat her, t-t-t-treat her. silly boy get out my face.




pinsamt. jag började gråta i telefonen med maria idag. hon sa att jag inte behövde åka och hämta isak om jag inte orkade. men jag var redan på väg. jag fortsatte. tur det, för isak var söt. haha, han ville gå in på ica och handla. han hade 1 kinesisk krona i sin jackficka. haha. så när vi står utanför ica och diskuterar svenska vs. kinesiska pengar i sverige och kina, kommer denna kvinna ut från affären, och tittar på oss och skrattar. haha.

lisa och jag var och köpte cocacola och godis till paradise hotel finalen. jag är helt HÖG på socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0