HEY BABY!


igår åkte jag och lisa hem till mamma och åt tortilla-snacks till frukost. mamma var uppe till norrtälje och hämta albin, eftersom hans mamma och pappa blivit magsjuka. jag, mamma och albin myste hemma innan vi åkte till älvsjö och köpte en ny mobil av tolga. (haha. ja, i en affär.)

albin fick en gammal visnings-mobil. han satte den vid örat och sa "heej".


vi hann inte mer än komma hem innan steffi kom förbi. jag, albin och steffi åkte iväg på äventyr hem till steffis lägenhet i högdalen. jag blev rädd för våldsamma alkisar på tunnelbanan. albin också. men sen raggade albin åt mig på en söt kille. duktig brorson.

sen åt vi som sagt texas. MMMMUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0