three days in a few words.

fredag - pappa satte upp min vita sminkhylla och svarta prydnadshyllan. braskit. han lagade också handfatet som läckte. nu slipper vi borsta tänderna i badkaret. vi åt gröncurrykycklingpastagrönsakerlunch. plus kaffe.

jag åkte senare till östberga. åt middag med malin, drack ett glas rött och kollade sen filmer.

lördag - åkte hem till mamma, plockade med henne till täby, där jonas och albin kom. tacosmiddag. leka med albin kväll och alla sov innan 23.

söndag - blev väckt av albin. blåsa såpbubblor inomhus! lisa åkte till jobb. mamma åkte till danskurs. albin och jag har lekt. han sover i barnvagn på balkongen. jag dricker kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0