why do you wanna break my heart again?


igår var jag, madde, malin och lisa här och kollade på melodifestivalen. åt godis, naturgodis, grönsaksdipp och.... ja. det? madde berättade en äcklig sak om likmaskar när vi skulle sova. ush. det fick att krypa i kroppen på mig.

det blev lite ändrade planer för ikväll. har precis duschat för att jag egentligen skulle åkt till mamma. men jag är helt seg. så väntar in syrran, vi ska käka middag, mysa film och sova. klockan 6 imorgonbitti ska vi rymma.


jag tyckte det var roligt att ida ringde ifredags. tråkigt att vi inte kunde ses.
jag undrar hur roligt det hade varit att gå på förfesten och tegel med steffi och c/o i lördags.

Kommentarer
Postat av: Silasjohanna

Very well done. I enjoyed the site.

2010-12-16 @ 08:54:34
URL: http://silasjohanna.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0