WHY/are/you/running/away?

There is no running away from these things that hold you down.
Do they complicate you because they make you feel like this?

är inne i en jobbig period igen. vet inte om jag tappade hoppet förra fredagen, när "psykologen K" avslutade lektionen med; "om vi någongång blir friska. heeeheee" JÄVLA CP! vafan är det för sak att säga? VA? jag kan säga att jag har väldigt få (inga alls) goda ord att säga om henne. just nu vill jag säga att jag hatar henne.

allt är dåligt idag. jag är ful. jag har noll aptit. jag är tjock. jag har inga cigaretter. jag är asocial. jag är jävla irriterad på att de väsnas så av äckel-gubbarna, speciellt att jag vaknade av det. SLUTA SLÅ I VÄGGARNA!!!!!!!!!!!!!!

jag har ångest av att jag kommer få mera ångest senare idag. jag vill ha cigaretter. jag är arg. jag är ledsen men jag kan inte gråta för jag är arg. arg på att jag inte kan fly ifrån mina problem. jag behöver tomas.

jag vill ha bedövning. jag vill inte känna något alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0