Becoming manic and magic it's so romantic I panic, oh.



jump out the window, gotta get out on the highway. think things have getting too attached, i need an escape. i'm seeing stars and there is nothing more that i hate, baby.

lisa och jag satt och grät till spårlöst på tv4. mycket mer än så har vi väl inte gjort idag. mina cigaretter är slut. vi bakade scones. dricka TE är något man kan göra. jag tog en dusch och har ej orkat platta håret än. ser mest ut som ett troll. jag blev klar med hemläxan som är till på fredag. tyckte inte om MJ's - this is it. kollade dock bara i några minuter utan ljud.

nu ska jag försöka ta mig bort till mitt sovrum och min säng. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0