HIT MY HEAD AGAINST THE WALLS.



å. jag var så nervös imorse. men jag kom fram. vi skulle varit 10. det stod 8 fåtöljer framme, men bara 6 stycken kom. plus psykologerna tomas och karin.

vi har sekretess om vad som sägs i rummet. jag håller mitt avtal och håller käften om det.

kommer ens knappt ihåg vad vi pratade om. det var så mycket intryck, nervositet, information och främmande människor man kommer berätta väldigt privata upplevelser och känslor inför. det var ganska utmattande, speciellt när jag inte hade ätit frukost och var dödshungrig.

men för en gångs skull kände jag mig inte helt left out med mina känslor, tankar och beteende kring allt detta. jag kände mig som en i gänget. de förstod mig. plus det, så fick man hemläxa för första gången på flera år. och jag lovar, den var sjukt svår.

när jag kom hem, såg jag också att jag fått mail av min fd arbetsgivare teresa. hon erbjöd mig ett fint jobb-erbjudande. kompis, det går bra nu?

nu behöver jag bara söka en skola med lite roliga kurser och ta mitt körkort.
eller så går jag händelserna lite i för väg. one step at the time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0