I/MADE/OUT/WITH/A/ROCKSTAR.

jag mötte malin och så gick vi en liten promenad. kändes som vi hade gått i evigheter, för det kaos-snöade och snön på marken, var sjukt jobbig att gå i. och ännu mer i mina kilklackar.

vi tog tuben till söder och handlade nachos/tacos. gott, gott, gott. la dubbelt så mycket som jag egentligen orkade äta på tallriken. men tryckte ner de iallafall. kunde kanske bero lite på B&J's glassen som vi åt innan maten.. haha! strawberry & cheesecake var sjukt god!

kollar på baksmällan igen. underbar film! tjejer, nästa söndagsmorgon vi är bakfulla, sätter vi oss på ett fik! det ser så otroligt mysigt ut! ;)

none of us could remember anything from last night. remember? I ♥ ALAN!

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

åh, vad roligt att du tycker det! vad glad jag blir=)

2010-01-19 @ 06:42:53
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0