OK/I'M/ALRIGHT.

igår när jag gick till bussen för att åka och möta lisa, började en turk prata med mig. han frågade mig vart jag var i från. sverige svarar jag. nej, säger han. jo, säger jag, helt svensk. det ser inte ut så, säger han. nähä, vad ser det ut som då, kontrar jag. han säger, du ser ut att vara typ JUGOSLAV. man bara, ok? jag frågar, vad är det som får mig att se jugoslavisk ut? han granskar mig och säger; din attityd. ditt ansikte och ditt hår. say what?

han fortsätter.. säger din pojkvän att du ser svensk ut? hur ska man svara på det? för det första, jag har ingen pojkvän. för det andra, går man runt och talar om för folk att de ser svenska ut? så jag svarar nej. då tolkade ju han det som jag hade pojkvän. men jag orkade inte rätta honom. och direkt efter börjar han fråga om det blir giftemål snart. man bara suuuuuuck.

hahahahahahahahahahaha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0