So watch your back cause imma steal your car.

OKEJ, DET ÄR INTE OKEJ!

irritation på hög nivå. var helt gråtfärdig på väg till kursen imorse, men tröstade mig med att tomas skulle vara där. mm, nepp. när jag kommer dit är han hemma och vabb:ar sitt barn. vi hade bara en lärare idag och varje gång hon öppnade munnen blev jag irriterad. alltså, 2 timmars irritation. HON.FATTAR.INTE.OSS!

jag tappade dock förtroendet för henne vid första mötet iof. hon fattar inte bara. och vi fattar inte henne heller. men vi alla andra fattar varandra. FATTAR NI???

vi har en läxa till nästa fredag. fyll i fyra rutor.
jag vill - jag gör.
jag vill - jag gör inte.
jag vill inte - jag gör.
jag vill inte - jag gör inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0