THE/WAIT/IS/OVER.

It ain't no timeout in my game, they already underway.
Put the work in like a champion.
The crowd is screaming with their hands way up.
Baby got the whole world standing up.
Fumble. Don’t you fumble.
Just wait your turn.
Sometimes it takes a thousand tries to win.  
The wait is over.

imorgon ska jag till tomas och prata om panikångest gruppen. det är ett bedömings-samtal. har väntat på denna dag i flera månader. och imorgon är den här. shit. jag är fan nervös. har inte haft något direkt anfall det här året (ja, de här tre veckorna).


"Om du upplever mer ångest än normalt är du en person som har:
- intelligens över genomsnittet
- levande fantasi och stor kreativitet
- sinne för detaljer och analytiskt lagd

Dessa egenskaper kan göra dig framgångsrik. Tyvärr så använder personer med ångest sin tankekraft till att skrämma upp sig själva. De överdriver allt, analyserar allt till överdrift och använder sin fantasi till att måla upp skräckvisioner. Använder man sina personliga sidor på detta negativa sätt så mår man till slut dåligt."

okej.. kul... jag är min egen fiende.


Kommentarer
Postat av: ellen

vi är nog alla våran egen värsta fiende. men du är jättejättejätte-fin i alla fall ^^

2010-01-21 @ 14:17:02
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0