I hope you'll find your eternity.

jag och mamma var och handlade lite kläder i täby centrum idag. bland annat dessa koftor och den gråa västen. eller vad det är. det bästa var nog alla leggings vi köpte. leggings är det bästa som finns. passar till allt, när som helst.



jag såg gustaf ett X antal gånger i centrum, men jag orkade inte hälsa. shady of me. gick förbi moddy, men han kände inte igen mig. haha.

min syster ringde och bad mig laga middag, så jag gjorde lite kyckling. mamma och jag var ju till ica och köpte några kilo fryst kyckling. för det är bra att ha. apparently.

både W och H vill gå på dejt i helgen. men jag har ingen lust att dejta, varken W eller H.
kärlek är bara jobbigt. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0