you/got/me/hatin/on/the/club.

fick en bild av christin idag. se så ledsen han ser ut, min lilla brorson. stackarn. jag minns själv hur jävligt det var att vara utomhus på dagis när man frös. därför jag alltid blev så ledsen när jag jobbade som barnskötare och barn kom fram och grät och sa att de frös. de helvetiska häxorna till fröknar vägrade släppa in de små som hakade tänder och knappt kunde röra sig för de var så stoppade av overaller, mössor och vantar. lilla albin. men menar inte att christin är en häxa.. alltså. bara att jag blev ledsen för det ser ut som albin fryser. men de var på väg in när denna bild togs. jag vet inte vad jag surrar om. albin är gullig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

näää abbbi var inte alls ledsen! han stod och gjorde monster-minen :-p han tyckte det var jätteroligt ute

2010-01-03 @ 09:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0