YOU'LL MISS ME TIL THE DAY YOU DIE.

imorse släpade jag arslet till gamla stan och besökte kliniken, efter 2 månaders frånvaro. bara 2 besök kvar nu. är nyfiken på slutresultatet i mitten av april.

åkte direkt efter hem till mamma. käkade frukost och somnade efter någon timme. tur det, eftersom jag vägrade gå och lägga mig igår. däckade inte förän vid halv 2 och gick upp vid 7.

hämtade isak som vanligt. när vi satt och åt middag, somnade han. vid bordet. jag trodde han spelade för att slippa äta upp maten. men det gick inte att väcka honom! jag la honom i soffan med täcke ifall han ville se bolibompa. men han var helt borta. la honom i sängen istället. lilla sötnosen. han är säkert sjuk..

när maria kom hem satt vi och pratade. åååå. jag har sagt det förr, och säger det igen. hon är bäst. numera är hon min coach. jag var liksom hög på livet när jag gick därifrån. och när jag kom hem hade jag fått ett mail från teresa ang. möte på torsdag.


käkade nyss middag. ett glas bubbelvatten och en majskolv! nu ska jag kolla på 2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0