Just to find emotion. Hold on to that feeling. ♥

jag skulle blogga förut. men så ringde ellen, och det var roligare att prata med henne i 1 timme och 23 minuter.

jag har inte mått så bra, därav rent skitit i bloggen. kul att skriva, hej, har ångest till hundra procent och är ledsen. nope. men vid sidan av det jag nyss skrev.. så kom pappa och hämtade mig med bilen i lördags. vi åkte först förbi warner kontoret och sedan vidare ut till farsta. efter några timmar av matlagning och middag, så körde han hem mig igen. och så fick jag en egen godispåse. ♥

idag kom mamma. sedan albin, jonas och christin. vi åt tacos med vaniljglass och friterade tortillabröd till efterätt. christin gjorde en inbakad fläta på mig och jag fick måla christins naglar. sen ville albin också ha nagellack. HAHA.

och sen ringde ju ellen. och mitt i samtalet kom syrran hem efter fem dagar på sweden rock. hon såg rätt sliten ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0