take me down to the paradise city.



herregud. herregud. hej hej.

i torsdags tog jag bussen upp till snortällje och klampade in hos christin som låg och sov med öppen ytterdörr. vi hämtade albin på dagis. (SÅ JÄVLA SÖT UNGE!!) vi shoppade på flygfyren och jag freakade inte ur även fast det var proppat med människor. nice work! jordgubb daiquiri och grillat a'la grill master. (christin.)

eeh, ja midsommar. alkohol, jordgubbar, fylla, allsång, smågrodorna, däcka.

midsommardagen. malin, kebab nere vid centrum och fotboll. däcka.

igår, söndag. vi solade på balkongen. lisa, jag och malin. malin blev red. shopping of food. världens godaste middag blev matkoma. lite fotboll på det. och sen en nattpromenad bort mot lekparken.

och så pratade jag med sway nyss. "om det är den denice jag tror det är, så gick du i fb2 blå" OMG OMG. haha, min förra dansgrupp hette ju fb2 blå. MINNEEN. jag ska börja dansa i höst. herreeeguuud. 10 års uppehåll. i'm back. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0