do something you think is FUN.

det var jobbigt att kliva upp imorse med feber, halsont och allmänt PMS:igt humör. syrran hade tur nog gjort kaffe, så det var bara att hälla upp en kopp och börja med morgonrutinerna.

det var skön stämning på kursen idag. den där läraren som jag inte är så fancy av var sjuk. alla tyckte att det var harmoniskt och lugnt (utan henne). någon som ser ett samband?

tjejerna utbrister; "har du färgat håret?" när jag anländer sist till klassrummet. nej, skrattar jag, det var ju ett tag sen. M säger: det ser annorlunda ut. ljusare liksom. jag säger att det kan bero på att jag duschade igår. ha---ha.

T säger: "jag vill att ni fortsätter öva på läxan ni fick förra gången." "och en till läxa. och det är att jag vill att ni gör någonting som ni tycker är riktigt kul."

kul? vad tycker jag är kul? när gjorde jag något kul sist? visst jag har gjort saker som är trevliga och mysiga osv. men något som är riktigt kul? det var en jävla svår läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0