i love that you call me when you've said you would.

(ÅH - JAG ORKAR INTE!)
skrev precis ett långt inlägg och så fukka det upp sig och nu måste jag skriva om. det tänker jag inte göra.

jag har faktiskt haft en mysig dag.
vaknade 05. vågade inte somna om.
trodde jag skulle försova mig då.

har myst med en hostig och rödmosig 3åring.
gjort och lekt med trolldeg.
kollat på emil 2 gånger.
läst bra artiklar.
funderat lite.
lagt pussel på 35 bitar, 2 gånger.

åkt massa buss.
fått massa pengar.
lagat massa korvstroganoff.

jag är kaffesugen.
kan man dricka kaffe nu?
kommer jag kunna somna sen?
får väl skylla mig själv, isf.

jag måste duscha ikväll.
jag är inte riktigt nöjd med min hårfärg.
shit happens.

jag är trött.
jag är mätt.
var döhungrig, och blev dömätt.

men först ska jag koka kaffe. duscha och SEN sova.
imorgon är det kurs igen.
FREDAGSMYYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0