I/Can/Leave/My/Troubles/Behind.


I was aiming for the sky,
ended up flat on the ground
But once again the sun is rising,
I better keep on walking
Keep on walking.

I have a long road ahead of me
It’s cloudy and dark, it’s hard to see
Will I ever get through to the end?

I better keep on walking.

vilken jobbig dag igår. från att alltid ha varit försenad till våra möten, så kom jag 30 minuter FÖR TIDIGT. hallå? jag fattar inte. men de droppade in efter en. jag och M stod och pratade innan vi gick in. någon minut senare försvann hela hon in i ångesten. det var obehagligt att se. inte ens jag vet vad man ska säga till någon som får en panikångestattack. det blev bättre sen. när jag kom tillbaka från rasten vände hon sig mot mig och sa; "har jag blod i näsan?" haha. jag glor upp i näsan på henne och svarar: "nej, det är lungt!" :)

det roliga var när vi stod ute och rökte
och L kallar oss för "freakshows" fast vi är "ganska bra ändå" och att I börjar prata om att vi borde ha en réunion om 10 år och se hur vi mår. haha.

annars var det en jobbig lektion också. vi pratade om katastrof-cirkeln och existentiell ångest. blä. vi fick alla en varsin, personlig, helt banal läxa - men för oss är det helt bananaz. får se vilka som lyckas klara de. jag måste.

efter kursen var jag som vanligt döhungrig och dötrött.
efter det fick jag också massiv huvudvärk.
idag är det sol och jag är glad över mina nya kläder.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha den scenen var så sjukt jävla äcklig bara. och så feeel. hur är din lördag bejb?

2010-03-13 @ 14:06:11
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: M i c k a

ja visst är det så ^^, ghost whisperer rocks!

2010-03-14 @ 10:13:33
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0