i've been confused, out of my mind lately.


befinner mig i ett stort vitt vardagsrum, med två stora fönster ut mot upplandsgatan. ett stort matbord med sex stolar står framför. jag sitter i en utav de två bruna sofforna med massa rosa, vita och blommiga kuddar. på tvn, på svt1 är det män som hatar kvinnor. i rummet bredvid sover en söt blond 3årig pojke som egentligen inte ville sova, för han ville leka med sin barnflicka. vi hann ju bara leka i en timme.

nu ska jag gå och kolla om diskmaskinen jag startade för ett tag sen är klar - jag tog ett eget initiativ eftersom jag är så snäll. sen tänkte jag kolla i skafferiet som jag blev erbjuden att nalla från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0