just leave with me now, say the word, and we'll go.


gud vad jag avskyr 604:an på morgonen. ärligt, mer än 20 minuter sen... fuck that. jag fick springa ner till RNT. (har precis skickat klagomail till SL.se, hihihi!) TUR för sl så kom jag bara 1 minut för sent till mötet idag. med nöd och näppe, för vid södra station klev massa äckliga dagisbarn på. H to the A to the T to the A. hej. hej. vad heter du? vart ska du? hallå. faaaaaaaack-ooooff!!

jag hade tur. I och M var också sena. de kom precis efter mig. och alltså, idag. VILKEN SJUK ROLIG LEKTION. haha, störd! vi gjorde helt miffiga övningar. vi fick ett papper med svarta och vita streck som vi stirrade på i 5 minuter, cirka 10 cm från ansiktet. vi fick sitta var och en på en pall mitt i rummet. ok. inte så konstigt. men sen skulle vi ligga på mage på pallen. HAHA. snacka om att man kände sig fånig!

vi skulle snurra så vi blev yra. jogga på stället. springa runt i en ring. HAHAHA. 7 vuxna människor springa runt, runt i en ring. jag bara asgarvade. haha. sen skulle vi andas genom ett sugrör och hålla för näsan.

matilda säger: tja. ska vi ses i helgen och ligga.... på en pall?


Kommentarer
Postat av: Anonym

lagerhaus 59 kr:)

hoppas du får en fin lördag!!

2010-03-06 @ 09:56:57
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: emma

vilken härligt bild! fint med ballonger:)

2010-03-06 @ 10:39:08
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: emma

sv: tack så mycket:)

2010-03-06 @ 10:58:38
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0