Fell asleep again in front of the TV.

isak ville hålla handen när vi tittade på bolibompa.

det var lite läskigt igår. maria och mattias fick sitta på akuten i flera timmar. 01:22 kom de hem och jag låg och sov i soffan. heeheeee. 20 minuter senare hade jag suttit nyvaken med äcklig andedräkt och skrattat tillsammans med en rolig taxichaffis, rökt en efterlängtad cigarett (rökfri i 10 timmar!), tvättat bort smink, borstat tänderna och lagt mig i sängen. men då var jag ju inte sådär jättetrött. :P

haha, jag hade tydligen vaknat till när de klev in genom dörren, kollat på de och typ nickat, och sedan lagt mig ner igen. maria hade tänkte lägga en filt på mig och låta mig sova kvar. men då vaknade jag till. hahahaa. sjukt jobbigt att vara så nyvaken när man inte riktigt vet vart man är och hur man pratar. ha.

fysatan att någon ringde till hemtelefonen imorse. kunde ju kanske fått en liten sovmorgon iaf. jaja.


Kommentarer
Postat av: ell

koooola naglar jö!

2010-05-06 @ 15:16:01
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0