MOTHERS DAY.



i söndags var det mammas dag, och alla andras mammors dag. hon blev jätteglad över stekpannan och kaffeburken vi köpte. vi satt på balkongen och åt mammas apgoda potatissallad med parmesan, gräslök, persilja, olivolja och havssalt. YUMM! plus lax och sallad, fyi.

till efterrätt hade hon köpt BEN & JERRY. haha. gulliga lilla mamma. ♥

när vi skulle åka vid 22. var det ersättningsbussar från zinken till slussen. det blev så fruktansvärt bökigt helt plötsligt. 1, tunnelbanan en station. 2, ersättningsbuss zink-sluss, 3. tunnelbanan till danderyd. 4, buss hem. vi skulle aldrig hinna med 4, bussen hem. orka vänta en halvtimme i danderyd. jag - som ett åskmoln.

vet om vi hade tur, men så fort vi kom upp från tunnelbanan i hornstull igen, stod 40 vid hållplatsen. vi sprang dit och 30 minuter senare var vi i universitet. för övrigt så var det en brud som gick på i odenplan. hon tryckte på knappen när det stod universitetet SÖDRA. hon ställdes sig upp. bussen stannade öppnade dörrarna. hon sätter sig igen. bussen står kvar.. länge..............

............. busschaffisen väntar på någon ska gå av eller säga att det var fel. hon säger inget. sen får lisa ta skiten av busschaffisen. hon bara; "det var fel." sen frågar han ut henne i högtalaren var hon ska av och så vidare. FAN VAD JAG LACKA UR!!!!! JÄVLA HANDIKAPPADE JÄVLA IDIOT BRUD. STÅ FÖR DITT EGET JÄVLA FEL OCH LÅT INTE NÅGON ANNAN FÅ TA SKITEN. SPECIELLT INTE MIN SYRRA!! IIIIDIOT.

hon hoppade också av i universitetet. och hon har mage att fråga mig var 676-hållplatsen ligger. jag gav henne en mördarblick, knuffa henne med axeln, svarade inte och drog med min lisa.

like my grandpa said; det föds en idiot varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0