the innocent ones turn into sluts.

träffade morbror (han visslade och hojtade på mig, men jag hörde inte pga musiken i öronen) på väg till ica i fredags. vi slog sällis och handlade. morbror pratade med ICAcreepy-dude vid pantburksmaskinen.

sen blev det svull i vår lägenhet, vi skulle spelat wii-bowling, men jag glömde att jag lämnat tillbaka spelet till christin, så de blidde inget. vid halv ett sov lisa i soffan, jag var dötrött, emma likaså.

i lördagsmorse ringde pappa och frågade om han fick komma upp med nya modemet. vi pratade lite om hur vi skulle göra om i lägenheten. (will börja göra om NU. ingenting matchar allt är bara ihop plock av vad som fanns.) jag vill göra lägenheten enhetlig och LJUS. typ som mitt fina rum. ;]

åt middag med malin på balkongen. sen tog vi bussen ner till TGL. jag var helt nervös! lite skakis i benen. har inte varit på TGL sen i februari. kändes lite som jag och TGL skulle på vår första dejt. när vi kommer till vakterna, säger han. "Er känner jag igen. Välkomna!" --- äntligen, efter 3 års tid känner de äntligen igen oss. men vi stod ju ändå beredda med leg i handen. att man inte kunde fått känna sig lite cool och inte varit beredd med leg och bara gått in. men nej. 




brevid mig på dansgolvet dansade ICAcreepy-dude. i en nanosekund var jag på väg att hälsa. men så slog mig tanken. nej fyfan vad pinsamt, jag måste ju träffa honom varje gång jag handlar. så ignorerade jag honom. heeeheee.

jag fick ett rosa halsband av some dude. han kom fram bakifrån när jag satt ner, och hängde det över huvudet på mig. kalle hade likadan. kalle skämde ut mig och påpekade att jag gjorde "Loser-teckenet i pannan" åt fel håll. YOU COULND'T JUST PLAY ALONG?

sprang på kristin vid DJ båset som var på flykt från elin och oskar som bara satt och hånglade. elin ställde sig 2 centimeter från mitt face vid tjejtoan och först kände jag verkligen inte igen henne. jag bara, vad är det med den här bruden. haha.

good evening for someone who had no expectations. just nervousness..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0