What? Is that all you got to say?

jag måste berätta en rolig sak som hände idag..

en fjortisbrud sitter på tunnelbanan och pratar i mobilen. fjortisar kan inte prata ordentligt. de ska liksom skrika och överrösta allt annat. tillochmed musiken jag hade i öronen. dessutom hade hon en röst som lät som en sönderknullad hes crackhora. efter en stund flyttar hon och sätter sig framför mig. jag trodde jag skulle avlida. vilket litet pain hon var. efter ett tag ber jag henne (haha ber och ber, säger åt henne med hög irritation) att inte prata så högt. eller rättare sagt; "MÅSTE DU PRATA SÅ HÖGT?" hon blir förnämad av att blivit tillsagd. blir PYTTELITE tystare men låter ändå som en sönderknullad hes crackhora. och pratar vidare om sina fjortisaktiviteter som man bara vill spy på.

när hon ska gå av, 3 hållplatser senare vågar hon öppna käften och säger. måste du vara så ful. What? Is that all you got to say?

alltså? haha. man kan inte ge svar på tal efter 3 hållplatser, det är liksom minst 7 minuter senare. haha. synd att jag inte hade något svar på tal tillbaka. men jag skulle velat vara lika omogen tillbaka och säga typ: ÄT MIN BAJSKORV.

eller något annat omoget. det hade varit roligt. haha eller det nabi lärde mig; "har du käkat taggtråd eller?" haha. tyvärr kunde jag bara skratta åt hennes beteende. hehe. äh, nästa gång nitar jag fjortisen som trodde hon var cool.

Kommentarer
Postat av: Dog Fashion

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 09:50:40
URL: http://dog-fashion.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0