yesterday, today, tomorrow.




jag tyckte det var häftigt att solen dök upp i 2 sekunder (man ser skuggan av trädet brevid stenen och att solen lyser) när jag tog kort på morbrors och kusinernas gravsten. när kortet var knäppt försvann solen lika fort igen.

precis som den gången.. på min 18årsdag. 2 månader efter morfars bortgång, så satt jag och väntade på 611:an i danderyd. jag tänkte på honom och önskade att han hade varit kvar i livet, bara så jag hade fått fira min artonde födelsedag med honom. precis då lös solen. solen.. lyser.. starkt.. i november? thanks grandpa.

ps. YES. jag är helt inne i allt som har med andar, spöken, de övernaturliga osv.

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2010-05-02 @ 22:21:02
URL: http://yamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0