baby, baby, baby! baby?!


albins arg min.

min nya tröja.

jag hade en sån sjuk dröm inatt. jag var på en klubb, med en dejt, som var riktigt ful. jag stod i baren och sen hörde jag navdars röst, samtidigt som jag hade telefonen vid örat. men det var inget inkommande samtal. han sitter bredvid och garvar. vi börjar hänga och jag dissar min fula dejt. själva slutet på drömmen var helt twisted. när vi skulle gå därifrån så hade vi fått en bebis. HAHAHA?!?!??! hur länge var vi på denna klubb? 9 månader plus 6 månader? bebisen var liksom inte nyfödd utan typ ett halvår.

snart kommer christin och albin!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

God morgon!



Höstrusk på allvar idag! Hur ser det ut hos dig?



Ha en fortsatt bra dag!

2010-11-03 @ 09:22:58
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0