Baby, I’m done. I gotta go home.

tre timmar engelska, check. jag var inte på världens bästa humör, så jag pratade inte så mycket, (på lektionen) orkade inte hänga med heller riktigt. sen att den där bruden är så himla trögfattad gör inte saken bättre. tur att malena är där i alla fall. det bästa är vår rökpauser. efter lektionen gick vi och kollade in vart sal B44 är, där vi ska skriva provet imorgon. och provet är flyttat två timmar framåt. 15.30-17.15.

mina hemska tankar rullar nu på att dissa kommunikationskursen imorgon. men det vågar jag inte. nej, det känns onödigt. behöver ju bara sitta och ta anteckningar. ja, och nu har jag precis ätit min "middag". rostade smörgåsar, kaffe och ett glas mjölk. min snåla syrra lagar alltid bara mat till sig själv. jag ska sluta laga mat till henne. IRRITERAD TJEJ#1.

ska kolla några avsnitt sex and the city, sen ere äntligen sängen. TÄNKER INTE PLUGGA MERA DEN HÄR VECKAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0