buried in books.

begravd i böcker. är lite osäker på hur mycket jag ska läsa, så jag läser hellre för mycket än för lite. var uppe och pluggade imorse. men så skulle jag bara vila lite och ladda om hjärnan. jag somnade och sov i några timmar för länge. men nu har jag läst igen. break:ar med kaffe, smörgås, vatten och massa frukt och ett avsnitt av criminal minds, sen fortsätter jag begrava mig i böcker. men jag har något att se fram emot. på torsdag, 15.30 är det över, för den här veckan. inklusive engelska nationella provet, ja det första provet i alla fall.

sen ska jag handla lite nya kläder för lönen och shoppa till fredagens middag.
för på fredag kommer ellen och anneli till stockholm! :)

Kommentarer
Postat av: ellen

najs najs naaaaajs!

2010-11-23 @ 19:40:28
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0