Competition, why yes I would love some.

FULLSPÄCKAD DAG. but I like it! imorse fick jag lämna lägenheten vid 9. och sedan dess har jag hunnit med en hel del. det började med att resa till universitetet. såhär såg jag ut.

här borta ligger min skola. bakom naturhistoriska riksmuseet. för att komma till skolan följer man den röda vägen jag har ritat så fint. och sen in genom skogen liksom..

och när man kommit ut på andra sidan skogen kommer man till pedagogiska institutionen. här går jag!

vi hade lektion med jonas. han var väl sådär. tyckte att gunilla var bättre. ja och sen hade vi då den obligatoriska diskussionsgruppen. hahaha, jag hade inte skrivit en sammanfattning - jag fatta inte riktigt att man behövde göra det varje gång. men jag har till mars på mig, så jag chillar med den sammanfattningen. vi satt mest och snackade skit i våran grupp. haha. eller nej, vi var jätteseriösa. jag gillar hanna och katti.

efter skolan så gick jag och fanny till universitetets akademiska bokhandel och köpte en varsin bok av jean piaget. 300 SPÄNN. vilket rån! sen åkte vi till café moda och tog en varsin lasange. häftigt fik, synd att personalen var så himla grinig. sa hejdå till fanny och skyndade mig till mamma för att hämta lite saker. och 10 minuter senare fick jag springa till bussen.

nästa stopp var till skanstull och det nationella provet i engelska. (aaaah!!) haha. när jag kom till entrén så såg jag en kille från min klass som var på väg in på expeditionen för att antagligen fråga om vägen vart sal B44 var. så jag greppade tag i honom och drog med mig honom. haha. omtänksam tjej. när vi kommer... preciiiis på marginalen, så ser jag malena precis gå in, så jag skriker på henne. vi satte bredvid varandra. när klockan är 17, dvs, 1.5 timme efter vi fick börja så kände jag mig hyffsat klar. jag trodde jag hade skrivit på en halvtimme.. meen, tiden bara försvann.

jag lämnade in mitt prov och gick till entrén och till badrummet. när jag ska gå ut så kommer malena ner för trappan, så vi hängde lite i staden. gick i några affärer och sedan frös vi så mycket så vi gick och tog en chailatte på café la vance. svingod! bättre än espresso house. vi hängde i typ 2 timmar, tills jag blev aptrött och kramade henne hejdå.

jag är så trött!! :) men glad. väldigt glad. för imorgon är det fredag och alla MÅSTE är typ klara. jag ska bara börja läsa lite i min nya dyra bok piaget. och imorgon ska jag till centrum och shoppa lite kläder och handla mat. för sen kommer världens bästa ellen och anneli!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan man vara annat än glad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0