Dad... You were like a father to me.

zach galifianakis är min idol. men baksmällan är bättre än due date. även fast filmen hade sina roliga moments, så hade den inget jämt flow som baksmällan har, där det är kul typ hela tiden. ibland blev det lite too much och ibland too little. men när de är vid mexicanska gränsen, och de vill vända för de körde fel pga att de är helt höga. då blir pretty boy inlåst pga knarket. och zach galifianakis räddar honom genom att sno en polisbil och koppla ihop den med baracken som pretty boy är inlåst i och kör iväg. FUCKING AWESOME! sean, alex, steffi, lisa, julia och david. we love zach galifianakis!

ice cube - check yourself!


tog ipren förut, kändes som jag var frisk under bion. det var 2 grader ute och jag frös ihjäl. nu mår jag inte så bra längre. men lite kaffe, lite tjejsnack och sen lite sömn på det! check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0