Dressin' it down, hittin' on dudes (hard!)

när man är en duktig tjej och gör klart plugget flera dagar i tid så får man unna sig.

jag fick idag denna underbara kofta. jag älskar luvan!

och och, den finaste adventljusstaken jag någonsin sett. ♥

och så köpte vi massa "diamanter" att ha i. istället för mossa. hallå vi är på 2010.

och självklart en stjärna att ha i fönsret! vit med silverglitter på.

OCH SÅ KÖPTE VI EN DIGITALKAMERA!!! har redan suttit och pillat massa. gry-ym.


har haft kaffe-abstinens hela dagen. och nu dricker jag äntligen mitt kaffe. mm.


Kommentarer
Postat av: ellen

är det från indiska? :D

och du, bra val med diamanter. mossa är fett brandfarligt ju :O mahaaa!

2010-12-01 @ 17:18:54
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0