For being such a good girl honey.

Å. alla dessa jävla inloggningar överallt, alla lösenord och användarnamn man ska komma ihåg. nu lyckades jag iaf komma in på minastudier.su.se och sedan in på ped.su.se och hittade mitt schema. jag börjar inte imorgon (YES!!!!) jag börjar på fredag, och då är det intro i bara två timmar. slutar 12.. YES!!!!

är bara lite konfundersam över att en lektion krockar mitt ena nationella prov i engelska. gag. men VEM äger egentligen problemet? (internt från turkiet) haha, jo jag. prio ett är iaf engelskan. yep. there you have it. problemet löst.


Underneath your clothes, there's an endless story.
There's the man I chose - there's my territory.
And all the things I deserve,
for being such a good girl honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0