Get a grip.

ååååååååååååh. dagen kommer spenderas i sängen. seg. minns fan inte så mycket från igår. tack och lov har jag ingen huvudvärk idag. måste läsa ut de sista sidorna i engelska boken. det är ju tur att jag börjar komma in lite i boken iaf. men gud vad jag åkte runt igår.. pendeltåg och buss och tunnelbanor. därför var det så himla skönt att komma till mörby, hjälpa syrran att handla och sedan vänta in anna för att åka BIL hem!! :)




...






..

men gud! nu minns jag ju! igår när jag däckade så tänkte jag på guitar hero och bestämde mig ju för att spendera hela söndagen med att spela det! men duktig tjej läser ut boken, FIRST. THEN VIDEOGAMES!! ye-ey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0