God said make your way. I'll take today.

ok. from the top. sov 5 timmar. huvudvärken var kvar när jag vaknade. inte ok. vaknade alltså på fel sida. kom till universitetet. hängde med fanny. läraren hade som tur var genomgång av stencilen. (nu börjar det klarna.) efter en timmes föreläsning, var det dags för diskussion. jag, katti och hanna gick och köpte kaffe. jag och katti gick ut på en rökpaus. taack till katti som peppade mig. hade prestationsångest över att jag trodde att jag inte fattade. katti sa att det här var en JÄTTESVÅR uppgift. hon sa att den här nivån var egentligen för tredje året på universitetet.. phew!!

och sedan satt vi tre och diskuterade stencilen.. jag är så grym. jag kunde förklara för de andra två. jag känner inte igen mig själv. jag är så himla bra numera!! (palla jantelagen)

när skolan var slut 13, tänkte ju jag åka hem. men maria ringde och frågade om jag kunde passa sjuka isak. såklart jag kunde. halv 2 var jag hos isak. vi lekte. och tog kort. och läste sagor. och åt frukt.. osv. halv sex åkte jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0