I refuse to realize, you always fail me.

tvättstuga. upp och ner. snacka om mycket tvätt. fyra maskiner redan. eftersom det alltid är jag som får ta tvätten av lakan och handdukar. så blir det alltid massa flera än om det bara varit mina kläder. jag har även sjuuuuuuuuuuuuukt ont i magen. funderade på att döda mig själv och slippa smärtan. men det kanske går över? har plockat ur garderoberna och ska slänga in lite skit i källarförrådet istället.

fick en konstig känsla av att jag ville flytta till något EGET idag.

just nu gör jag läxan vi fick av läraren igår. kollar på dvd, en engelsk film (Troy) med engelsk subtitle.

och så undrar jag om elsa är deprimerad eller någonting. hon har legat och glott in i väggen aslänge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0