If we could be together.

jag och stefanie var i centrum och drack kaffe på take away EH. hamnade i en underklädesbutik. vi ska ha klubbkväll där någon dag inom en snar framtid. WOHO!! och så fick vi medlemskort. svart, stylish.

åkte hem till mamma. där bara vi två satt och drack vitt vin och snackade en massa jävla skit. catch:ade upp varandra en hel del. sen kom gudmor ulrika och sen ringde isse.

våra namn blir, G-U-L-D - vi som var i turkiet 21/8-4/9. fast erik är med lite på L:et.

golly fick ingenting. bara en skål vatten.

här är L och E.

sen fick vi skjuts hem utav gudmor. direkt till porten. UNDERBART. nu ska jag cancerpinna liten och sedan däcka. för akademi bokhandeln i t centrum hade inte mina böcker, så måste åka in till stan imorgon och kirra det. och sen ska jag jobba. chop chop. godnatt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0