If you really feel the way I feel.

petra var självklart sen! haha, fick stå och frysa som ett ensamt mongo i skanstull. till slut tittade hon fram från rulltrappan. vi hamnade på coffee by george. gillade inte det stället! de hade svinäcklig mat. och kallt var det. men annars var det himlans trevligt. lilla petra(7:de). vi åkte till farsta strand och träffade niclas på konsum! vi shoppade tillsammans.

bästa var petra vid kassan.
denice: petra! glöm inte frimärke och kuvert nu då.
petra: juste. och så vill jag ha frimärke, har du ett kuvert?
kassan: ja. hur många frimärken vill du?
petra: jag vet inte. hur många behöver man?
kassan: hur många brev ska du skicka?
petra: ett A4.
kassan: ja, ett frimärke då.
jag, niclas och hela kön bakom börjar skratta. söta petra. ♥

vi gick och hälsade på ali och hans kompis robin. kollade in deras lägenhet och sedan var jag tvungen att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0