it sounds like you left me. it kills me.

då har jag gjort klart allt för engelska.B lektionen ikväll. tänkte läsa en omgång extra på vägen in till skolan. (yep, ska gå om 1 timme.) har fortfarande inte gjort klart kommunikationssammanfattningen. även fast jag satt i 6 timmar igår och översatte från eng. till sve. PRESTATIONSÅNGEST! (tänk tillbaka på KBT:n.. tänk, tänk *pepp pepp*) ska fortsätta när jag kommer hem sen igen. I can do this! läraren sa att man skulle kunna göra en sammanfattning på 2 rader om man förstod. mina två rader skulle bli:

"jag fattar inte ett jävla piss av den här skiten.
det handlar typ om någonting som jag är för korkad för att förstå."

;)

Kommentarer
Postat av: Boolaane

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-01-05 @ 11:48:45
URL: http://boolaane.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0