My heart is yours now baby.


såhär såg jag ut innan jag gick ut i det underbara vädret. jag såg INTE ut så när jag kom hem! I'll tell you that. yep. jag hämtade ut pengarna. tror dock jag fått lite för mycket! måste ringa CSN. boken behöver jag inte köpa än. busskort - fixat! hann även in på H&M för att köpa ett nagellack och lite smink! check. nu ska jag göra lunch, samtidigt som jag antagligen får hänga i telefonkö till CSN, kolla på en engelsktalande film med engelsk text (engelska.B läxa!) efter det MÅSTE jag läsa häftet på engelska och börja skriva (iaf ett utkast) till uppsatsen för kommunkationen. sluta röka, HA who the hell am I trying to fool? inte när jag är på det här hemska humöret. No check. vad gör ni en vacker dag som denna? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0