No dark sarcasm in the classroom.

mitt soundtrack! 


Hey! Teachers! Leave them kids alone!


HUVUDVÄRK - jag tror jag avlider!! engelskalektionen var fan awesome. vi hade en vikare som var fransk. haha, bonjour, merci beaucoupe, bon appétit eller voulez-vous avec moi ce soir? ;) det var all franska vi kunde. imorgon fyller malena 22 år!! vi firade henne idag med att gå till 7an och dricka kaffe. vi fick häftet vi ska läsa igenom (kunna!!) till det nationella provet nästa torsdag (25/11). men nu MÅSTE jag skriva klart kommunikationen. *gråter en skvätt* om 11,5 timme ska jag sitta i nästa skolbänk. (börjar tvivla lite på universitetet eller mig och min plats på universitetet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0