Not a heart could deny that.

åh. herregud. jag har glömt att berätta att jag åkte och hämtade isak för några dagar sen. han har blivit så fruktansvärt lång! och stor! och vuxen, (haha, inte vuxen men större än förut!) pratar så man förstår och han förstår mera vad man menar nu. jag behöver inte prata bebisspråk med honom längre! han är så underbar!

båda två var helt dyngsura när vi kom hem, så maria slängde in alla våra grejer i badrummet, inklusive mina strumpor. haha. fick låna ett par! sen lekte jag och han i två timmar på hans golv med bilar, blixten mcqueen och jag vet inte vad. maria ropade sedan och sa att det var maat. jag kände mig nästan som isaks bästa kompis. :) för det känns verkligen inte som ett jobb. antagligen bland ett av världens bästa jobb då. med bästa familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0