Stayed at home like a good girl do.


haha. jag kunde inte somna igår. för en propp gick. i lägenheten alltså. jag blev rädd att det skulle börja brinna eller något, för det bara smällde. sen vaknade jag av sms klockan halv 6 på morgonen och kunde inte somna om igen. försökte och försökte, men det gjorde mig bara väldigt seg. och nu är jag segare än segast. det är fredagskväll, men jag måste börja plugga på eng.b. så jag slipper stress-plugga sista timmarna igen. och imorgon måste jag köpa en bok till universitetet. säljö. tack gode gud är boken på svenska. hehhee. herregud, hela CSN-bidraget kommer ju gå åt till alla böcker man ska köpa. men missförstå mig rätt, jag tycker om att gå i skolan! jag tycker om de nya människorna.

ps. VÄNTAR på klockan och telefondejten med ellen. min underbara ellen. måste prata av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0