Easy like a sunday morning.

jag har bytt kläder minst tjugitusen gånger. ingenting passar idag. men det är söndag, så nu är jag slappklädd. (elsa öppnade precis min ena garderobsdörr och klättrar just nu upp för byrån. jobbiga kattskrälle.) ska möta stefanie i centrum snart nån gång. bokshopping samt skitsnackning. lilla S fyller år nästa söndag! :) (första advent!)

hahaha. nu kom precis eriks föräldrar och hämtade honom. de kom upp till lägenheten för E-mamma behövde låna toa. hahaha. skum känsla att träffa min svågers föräldrar (min systers svärföräldrar) utan min syrra! men men, de var trevliga! eriks mamma blev kär i elsa!! woooho.

söndagsmiddag hos mamma ikväll! puss & hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0