You should never say never.




second night in a row, back in trouble, I don't get it.
when it comes to men, it's known that I end up choosing wrong.


imorse gick jag upp 7. var klar vid 8 och var svintrött. skulle bara vila 20 minuter i soffan och sedan ta bussen. tji fick jag. jag sov till 10. haha. trött tjej, ja visst. åkte direkt in till stan och letade rätt på akademi bokhandeln på regeringsgatan. köpte mina två skolböcker, och blev 340 kronor fattigare. åkte till jobbet och jobbade häcken av mig.

handlade på vägen hem. konkade på tre påsar, med bland annat kattsand - TUUUUUNGT!!! har precis slängt ihop broccolisoppa och vitlöksbröd. smarrigt!! :) vilken tur att det bara är massa skit på tv. jag har typ ändå slutat kolla på tv. finns ingen tid över. ooh, sammanfattningen av O.H ska göras ikväll och sedan fortsätta läsa i säljö-boken. så ni vet var ni har mig liksom. för när jag har gjort det har jag gjort allt på min lista, tillochmed betalat tillbaka till CSN. jippi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0