But you got it all; believe it.

hahaha. kolla facet! jag skulle typ säga "aw, vad gulligt! jag dör!" med blicken. men jag ser bara skitledsen ut. andra bilden blev lite bättre. det var mer den blicken jag var ute efter. ögonbrynen ser ut som awjagdörvadgulligt.

han som ska få kläderna är idag 20 dagar gammal och jag har inte träffat honom än. vet inte ens vad han heter, eller hur han ser ut. om han är ett stort barn, eller om han är ett litet barn. haha. hoppas kläderna passar. ska åka snart! :) (hoppas isak blir glad av att träffa mig då iaf! eftersom maria varnade mig att hon är trött efter varit vaken "typ hela natten".)


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah du är så söt!

2010-10-18 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0