compliments to the cock.

erik är kock ikväll. lisa följer efter honom som en liten svans. (toffel) "lägg inte upp de här bilderna på facebook" säger dem. nej nej, svarar jag. ingen sa någonting om någon blogg. snyggaste tjejen är jag som syntes i spegeln på första bilden. ersatte mig själv med en svart ruta. heeheee. nu ska iaf jag sova. (erik och lisa är lediga imorgon, så de startade precis sagan om ringen) själv ska man upp 0700. godnatt.



haft en slappdag idag. tänkte att jag kunde kolla läget i tvättstugan, men den var fullbokad fram till lördag. suck. så jag och elsa har legat i varsin soffa och glott på tv. typ hela dagen. har inte lämnat lägenheten. så skönt, ibland. kände igår när jag hade fått alldeles för lite sömn de senaste dagarna att jag inte mådde så bra. och jag är faktiskt 50% sjukskriven. så idag har jag bara laddat batterierna. för imorgon är jag tillbaka till 50% aktivitet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0